U kent de 3 pijlers van onze dienstverlening 

  1. 1 dienst – we doen alles of niets (blog: https://www.ligterink-dewit.nl/?s=alles+of+niets)
  2. 1 doelgroep – MKB-only (blog: https://www.ligterink-dewit.nl/?s=mkb+only)
  3. 1 vaste prijs – dus geen verassingen (blog: https://www.ligterink-dewit.nl/?s=drie+pijlers)

Wetende wat we wel doen, impliceert dit dus, dat we een aantal zaken niet doen ….. ennnn daar zijn heel goede redenen voor.

1. Geen grote Corporates meer

We hebben ze echt als klant gehad, hoor. Maar wat een belasting op de rest van de operatie, waardoor we geen aandacht kunnen besteden aan de vele leuke hardwerkende MKB-klanten. Daarnaast hing er vaak een controle-verplichting aan vast. Lees ….  enorme bureaucratische lasten aan dossiervorming etc etc, die geen enkele toegevoegde waarde boden. Alsof we een niet controleplichtige klant zouden afraffelen, niet dus.

    2. Geen one-off

    Mocht je nu een enorme bende van je administratie hebben gemaakt. Je weet wel, goeie achterstand, meer dan gemiddelde hoeveelheid ongeopende blauwe fanmail, waarvan ook uit naam van. Dan willen je helpen op voorwaarde dat het éénmalig is en je nooit meer nieuwe achterstanden oploopt. Zo niet, dan gunnen we de omzet graag aan een collega.

    3. Geen particulieren

    Het MKB is onze doelgroep, dus geen corporates, maar dus ook geen particulieren. Ok, ok …. Dit verdient een kleine nuance. Natuurlijk helpen we de moeder van en een oude klant de we al jaren helpen, maar nieuwe particulieren, 1000 x sorry.

    4. Wij boeken zelf wel …..

    Neeeeeee …… niet doen, dit is nog nooit goed gegaan, jaja, hoe moeilijk kan t zijn, maar we doen t echt nooit meer.  Het is toch een vak, met de nodige vanzelfsprekendheden die lastig uitlegbaar zijn. We noemen het heropenen van een afgesloten boekjaar, echt gebeurd. Wij zijn er 1000 x meer tijd aan kwijt, en altijd discussie. #allesofniets

    5. Geen kortingen

    Want, zoals een wijs man mij ooit zei, als korting de reden is waarom ze voor je kiezen, weet je 1 ding zeker, over 2 jaar is er wel een alternatief met een euro extra korting. Niet doen dus.

    Kortom, in geval van bovenstaande, ons niet bellen. Nah, dat dus.